pirmdiena, 2011. gada 7. februāris

Kraasoshu koshaaku naakotni

Fonaa varat uzsleegt sho te :)

Kaa jau mineeju ieprieksh ir daudz dazaadu ideju, kuras ir aatrumaa pierakstiitas telefonaa, tad nu paaris aktuaalaakaas ierakstiishu arii sheit!



Laiku ko pavadu sheit es veltu sev un tikai sev! Tas ir vienreizeeji, man nav ne par vienu citu jaadomaa, jo eksisteeju tikai es un tad viss cits apkaarteejais, no kura man tikai jaaizveelas lietas ko veelos ieviest savaa ikdiena un ko nee! Protams, eksistee arii ikdienas pienaakumi, kaa piemeeram, ciitiiga maaciishanas, reekinu apmaksaashana, iepirkshanaas, eest gatavoshana u.t.t., bet visu paareejo laiku varu plaanot kaa velos, nav ne vienam jaaatskaitaas, neviens nav no manis atkariigs, taa pat kaa es ne no viena, un tas ir fantastiski, jo taa nekad nav bijis! Varu kaut vai nedeelu maajaas nepaarasties, vai visu dienu noguleet gultaa, un nevienu tas neinteresee vai neuztrauc, nu ja nu vieniigi mani pashu :)
Nekad tik daudz laika savaa muuzhaa neesu veltiijusi sev kaa pashlaik. Sho laiku pavadu sevis sakopshanai gan ieksheeji gan aareeji kaa arii gan emocionaali, gan fiziski. Tad nu es daudz domaaju par dziivi, savu un man apkaarteejo. Saziimeeju un izkraasoju savu naakotni, salieku tajaa dazhaadus cilveekus ar kuriem gribeetu to pavadiit, tad leenaam nemu vinus araa no taas, jo maacos dziivot dziivi tikai sev, palauties tikai uz sevi, kaa arii nostaadit sevi pirmajaa plaanaa visaa manaa turpmakajaa dziive, jo jaadziivo kopaa visu muuzhu man buus tikai un vieniigi pashai ar sevi. Cilveeki naak un iet taa pat kaa vini mainaas, bet man pashai no sevis nekaadiigi neaizbeegt. Taa nu es kraasoju savu naakotni koshaas kraasaas, kur vieta ir tikai man, kaa arii manai superiigajai gimeniitei! Redzu tajaa manu mazo kiparinu soliishus un to diponu. Redzu kaa Aliite leekaa un dejo, kaa Emiite groza savu dupsheli un neraatni smej, ievieshot manaa istabaa mazu dalu no saules! Pirmo reizi savu naakotni redzu tukshu, tukshu, jo taa nav saistiita ne ar vienu, tajaa esmu tikai es. Un tajaa buushu tikai es, kameer vien neatveershu kaadam durvis, bet tad tas jau buus cits staasts, jo lai pie taam pieklauveetu veiksmiigi ir tas jaamaak :)

Treshdienas naktii staavot uz fantastiska dziivokla terases pashaa Bordo centraa, kad man jautaaja vai man ir attieciibas, ko es veelos un vai veelos izbaudiit Francijas " briiviibu", vareeju atbildeet tikai vienu- NEKO. Pilniigi neko, veelos buut viena, veelos iet guleet viena, pamosties viena un izbaudiit sho dziives mirkli, kad esmu tikai es. Es un mans alter ego! Veelaak, kad atbraukshu atpakal maajas tad arii skatiishos kas sanaaks un kas nesanaaks. Liidz tam baudu sho mirkli, shii mirkla izjuutas. Protams, nekur jau neizpaliek franchu puishi ar visu to, kas tiem piedienas, bet taas ir tikai ballites, ballites kuraas es atpuushos un izklaideejos bez nekaada meerka. Jaatziist gan, ka telefona atmina pildaas ar daudziem dazaadiem telefona numuriem, kurus negribiigi, bet tomeer pienemu un saglabaaju, bet kaada tam jeega? Jo nezvaniishu viniem noteikti, jo pat ja meeginaatu, neatcereetos kuram ir kursh telefona numurs, jo vaardus pat necenshos atcereeties (un ir gruuti atcereeties,jo vini ir tik dazaadi un mistiski muusu pierastajiem Jaanis, Peeteris, Edgars ) Un nepatiik arii sanemt zvanus vai sms no viniem, jo nav man ko tiem teikt, vieniigi: Jaa, vakars bija forshs, jauki padejojaam, paplaapaajaam un viss... Varbuut tas tamdeel, ka nav veel satikts iistais francuuzietis shim periodam :D

Pashlaik klausos Kings Of Leon muuziku, un kaa jau vienmeer taa liek aizdomaaties un aizlaisties sapnos liidz kaadam, kursh liekas tik sasodiiti liidziigs dziedaataajam, lai gan nostaadinot vinu blakus youtube video, nemaz taa vairs neliekas, bet tas nemaina buutiibu :)


Bet rodas jautaajums, vai katram ir savs " Le prince charmant" ? Latviski, tas buutu princis baltaa zirgaa!!! Ja sho jautaajumu dzirdeetu mana mammiite, tad kaadu skarbaaku vaardinu dabuutu, par shaadu jautaajumu, jo vinai ir vienoziimiiga atbilde-JAAA, katram ir un mees to satiksim, agraak vai veelaak, bet mums buus le prince charmant. Jautaajot maasai vina taa arii neatbildeeja, tikai teica, ka vinam jaabuut nevis zirgaa, bet baltaa mashiinaa, veelams sporta :) Taada nu ir taa mana maasa :) Fantastiski forsha :) Un man ar vinu attieciibas ir loti uzlabojushaas peedeejo meeneshu laikaa. Dazaadu apstaaklu sakritiibas deel taas taadas nebija ilgu laiku, par ko paarnem skumjas, jo iemesls galiigi un it nemaz nebija taa veerts... Toties prieks, ka shis iemesls ir pagaisis no manas dziives, lai vareetu visu peec iespeejas aatraak veesrst pa labu un atguut zaudeeto!

Saldu dusu Jums visiem. Nosuutu miega buchinas un ar veeja spaarniem aizlidoju iedodu buchas uz pieriites mazajai Aleksiitei, milajai Emiiliitei, superiigajai maasai, kurai es arii iekniebju mazlietin, jo taa vina sapratiis, ka buchas ir tiehsaam no manis un fantastiskajai mammiitei!!!

2 komentāri:

  1. Jā man arī ir prieks, ka beidzot esam "satikušās" un nav tā, ka Tev Tava dzīve būs jānodzīvo tikai ar sevi - tajā būšu arī es un vēl te daži...
    Un par to kniebšanu Tev ir taisnība - savādāk nezinātu, ka tā esi Tu!
    Gaidi paku.
    Ak jā par to princi - viņam arī jāmāk ar to mašīnu braukt, ne tikai pie stūres sēdēt un vēl tur tak bija kaut kas par reģipsi, ne?

    AtbildētDzēst
  2. Ak, piedod, piemirsu par reģipsi :)
    Jā, manam sapņu princim, pēc manas māsas domām, jāmāk piesist reģipsi pie sienas un uzcelt man māju, vai nu kaut kas uz to pusi :)

    AtbildētDzēst