svētdiena, 2011. gada 6. februāris

Formaalais info :)

Ir 5. Februaaris un araa ir silts, pa dienu ir ~+13 graadi, pedeejas dienaas sauliite nebija dizhs viesis shajaa pusee, bet tomer jauki un patiikami. Ceru ka atkal aukstaks nekluus, jo tad, kad sheit ir ap 3 gradiem, es salstu pamatigi nost :)



Nav sanaacis kaadu laiku sheit ko rakstiit, zinu, piedodiet, ir daudzi kas gaida kaadas zinjas no manis, bet ziniet, nav dizhi laika vai arii noskanojuma, jo shii nedeela tada traka ir bijusi.
Tad nu taa, buutiibaa lielos vilcienos viss ir pa vecam :) Ja vien neskaita to, ka man visu laiku viskaut kas pliist kaa arii to, ka sevii mainu uzskatus un domas par daudzaam dazadaam lietaam. Biezhi pierakstu kadas mirkla idejas, domas, velmes un ceribas savaa telefona, lai pecaak varetu tas veiksmiigi nopublicet sheit, ka jau redzat, tas nedarbojas dizhi biezhi :) Liidz ar to, telefons ir pilns ar dazhaadaam mazaam idejaam. Shad tad taas parlasot, saprotu, ka taadas emocijas vairak manii nav, vinjas ir noplukushas vai mainiijushaas lidzi ar laiku, kas var but nedeelja vai tikai viena diena.
Paldies Dievam, ar telefonu man viss ir kaartiibaa, peec nikjoshanaas 2. Janvaarii un taa veiksmiigu apmainiishanu pret citu modeli, tas strada gandriz nevainojami, lai gan par visu paarejo ta nevareetu teikt. Shis celojums saakaas jau ar to, ka iislaiciigi pirms lidojuma no Briseles uz Bordo, sapliisa raaveejsleedzeejs manai rokas bagaazhai, nekas cits neatlika kaa pirkt “leeto” somu lidostaa. Toties tagad man ir kaut kaada baigi krutaa ar pasaules garantiju sporta soma :) Leeshu, ka bez taas mieriigi vareetu izturet, bet ja jau taa liktenis ir leemis, tad jau nu neko! Pirms kaadaam trim nedeelaam, ja nemaldos, sapliisa maniem zaabakiem raveejsleedzeejs, ta nu gaju un pirku jaunus. Tad nesen man sapliisa superiigaa puuciishu kruuziite… Tagad vina stav smuki ka butaforija, kuraa ir saliktas dakshinas un naziishi… Bet tas nav tas, jo riita kafiju un vakara teju tagad jaamalko no parastas stikla kruuzes… Nakamajaa diena man sapliisa mana stikla lielaa kruuze ( kura isti nav kruuze, vnk stikla pudele, kuraa var pietiekami daudz ieliet teju). Shodien peldbaseinaa sapliisa masas kosmetikas sominas ravejsledzejs (Jaa Liiva, nezinu vai esi piefikseejusi, bet “aiznjeemos” no tevis to), kaa arii gandriiz pazaudeju tur savu ausskaru, paveicaas, ka kaada laipna sieviete pacela un nodeva man. Un jaa, protams, pats galvenais, ko laikam speeju paveikt tikai es, man ir sapliisis mans MacBook Air. Nezinu kas vinam ir noticis. Sveetdien beidzu mieriigi stradat, izsledzu to un devos guleet, pirmdien no rita vinsh vairs nereageeja. Nekaadas dziiviibas paziimes, ja neskaita to, ka velak piesleedzot pie laadeetaja, vinsh saaka palikt karsts, un tas arii viss. Taa nu es vinu paneemu azotee un devos uz Fnac ar domu tur to nodot garantijaa ( ir loti liels labums, ka datoru nopirku Capital oficialajaa veikalaa, protams, mazliet daargaak, nevis kadaa interneta veikala, jo tagad man ir vispasaules garantija). Dienu pavadiiju pilseetas centraa skraidot pa dazhadaam iestadeem, nevis apmekleejot lekcijas. Izbraukaajos pa visu Bordo, sabiedriskajaa transportaa pavadiiju kadas 3 stundas un pamatiigi izsalu, jo tieshi 1dien bija -1graads. Toties nodevu laboties datoru, soliija salabot nedeelas laika, vel nekadas zinjas nav devushi! Padziivoju paaris dienas bez datora, muzikas, bez nekaa. Bez internet ir lietderiigi padziivot, piekeros briivajos briizos gramatu lasiishanai, bet bez muuzikas ir diezgan traki, jo es maajas pat dushaa gaaju ar muuziku, sheit diemzheel taadas ekstras nav.
Lai cik liels haoss nevaldiitu manas universitaates sisteema un maciibu uzbuuvee, sheit ir iespeja panjemt portatiivos datorus, protams, jaapiesakas ir lielaa rindaa uz tiem, bet tomeer ir iespeeja. Ar datorklases atbildiigajiem pasniedzeejiem esmu jau sapazinusies, biezhi pie viniem iegriezhos ar dazhadiem jautaajumiem (vienu dienu negaja manam datoram internets), vai izmantot printer, skaneri u.t.t. Ta nu man pamatiigi noveicas un vareju dabuut datoru, jo datorklases “chaliitis” sadabuuja man aarpus kaartas portatiivo :) Liidz 21. Februaarim man ir dators, ceru, ka sho nevajadzes tik ilgi izmantot, jo tikshu pie sava miillumina :)
Ar vien vairaak un vairaak iedziivojos Bordo dziivee! Jauki ir apzinaaties ka pashlaik, lai gan uz iisu mirkli, esmu iista Bordo iedziivotaaja : esmu pierakstiita ar oficiaalo adresi , man kabataa staav manas istabas atsleegas, esmu oficiaala studente ar forshu studentu aplieciibu un kaa arii man ir sabiedriskaa transporta kartina, ideja liidziiga kaa Riigas e-talonam. Forshi ir uz kaadu mirkli piedereet Francijai. Uz kaadu laiku, jo pavisam driiz jau buushu atpakal maajas ar visu ierasto savas dziives ritmu. Maasa jau prasa man kur taalaak doshos, padziivoshos kaadu laiku pa maajam, un jaadodas atkal projam, tikai uz kurieni? Ar kaadu meerki un kamdeel? Veel pagaidaam nezinu, ka arii iisti nemaz nezinu vai tad veeleeshos kurp doties.
Bet kaa rit sheit mana ikdiena? Diezgan nesteidziigi un mieriigi, toties bez liela briivaa laika. Maaciibas sheit ir sameeraa interesantas. Loti daudz ir jatulko, no spaanu uz franchu, no lietishkaas spanu uz lietishko franchu un otradak… Visu laiku… Toties teksti, ar kuriem ir jaastradaa ir loti interesanti, daudz ko jaunu var pa pasauli uzzinaat. Apmekleeju maarketinga lekcijas, buus mans pirmais C dalas priekshmets LU ! Baigi patiik shiis lekcijas, jau ilgaku laiku atpakal biju piekeerusi sevi pie domas, ka veeleetos velaak, tas ir, peec pirmaa bakalaura ieguushanas doties studeet papildus maarketingu. Tad nu es saprotu pashlaik, ka jaa, buus jaadodas to studet, tikai jaatrod kaut kaadi kursi Latvijaa, kurus var apvienot ar manaam parastajaam lekcijaam. Tiesiibu zinaatne sheit gan nav dizhi interesanta lekcija, paveca kundziite staasta visu laiku lielai auditorijai sameeraa klusaa balsii likumus un gada skaitlus, kad tie ir pienemti :)
Franchi kaa jau iisti franchi visu dara nesteidziigi, leenam un briivi. Taada ir arii mazlietin mana dziive sheit, bet pats jaukaakais ir tas, ka man laikam buus briivlaiks vienu nedeelu februaara beigaas, kaa arii apriila beigaas bus briivlaiks. Tas nekas, ka pirmais eksaamens jau ir 12. Apriilii, un peedeejam vajadzeetu buut ne veelaak kaa 7. Maijaa. Taa kaa driiz jau buushu atpakal maajas un maaciities nemaz tik daudz nesanaaks !
Februaara briivlaikam jau leenaam saaku kalt plaanus. Ir dazhaadi piedaavaajumi. Vai nu braukt uz Basku valstinu, vai uz Ziemelfranciju ciemos pie draudzeneem un vinnu gimeneem, vai nu doties uz Pariizi un beidzot apciemot tur Viktoru, kaa arii paviesoties ar Pariizieti pie vinas draudzeneem. Plaani ir shadi taadi, bet nu 11. Februaarii redzees kaa iisti buus.
Pats diivainaakais laikam sheit ir tas, ka man draugi paarsvaraa sheit ir meitenes. Lai cik neparasti tas neliktos prieksh manis, bet jaa, meitenes. Ja Marsella es pazinu tikai vienu meiteni, un visi paareejie draugi bija puishi, tad sheit tas ir pilniigi otraadi, bet nesaku, ka shis jaunais veidols mani neapmierina!!!
Dziivoju ikdienaa sameeraa veseliigi, vismaz meeginu ! Edu veseliigu un sabalanseetu partiku, censos nelietot junk food, kas parasti izdodas, iznemot velaas picas eeshanas kopaa ar Pariizieti ka arii kebabi peec izieshanas no kluba riita agrumaa :)

Shonedeel biju izmeeginaat vieteeju fitnesa klubu, apmekleeju deju nodarbiibu, kur trenere mikseeja kopaa salsu, hiphopu, cha cha chaa un citas dejas. Nodarbiiba jau baigi superiigaa bija un ‘iztresiiju’ kaartiigi, taa ka, man naakamajaa dienaa mugura saapeeja. Bet shaubos, ka apmekleeshu to regulaari, ka nekaa 60eiro meenesii ir baigi daudz, ja veel nem veeraa to, ka pati atmosfeera un apriikojums tur ir sameera vecs un iipatneejs, tad nu… shaubos gan. Toties peldeet ieshu noteikti regulari. Ir jauks peldbaseins 35min attalumaa ar kaajaam no manaam majaam. Sestdienas dienaa ideala nodarboshanas, tikai pec tam gan neko nevar padariit, jo pec neguleetas naktis nav nekam citam speeka.
Es skaitos ERASMUSa studente, bet veel ne cik daudz erasmusa studentus neesmu iepazinusi, kas mani iipashi neuztrauc, jo paarsvaraa iepaziistos ar iistiem francuuzhiem no Bordo vai kaadaam citaam pilseetaam, kas ir daudz interesantaak, jo iepaziistu franciju, taas iedziivotaajus un kultuuru daudz dzilak un plashaak! Treshdien biju uz pirmo Erasmusa studentu balliiti, personiigi man galiigi nepatika, jo bija paarbaazsts, visi studenti nenormali piedzeerushies un jeegas dizhi nekaadas, ta nu mees sapazinaamies ar chaliishiem no Bordo un aizgajam pie viniem uz dzivokli talak tuseeties! Shkrobiite bija tikai par to, ka man sanaaca baigi aatri doties projam no nacionaalajiem pankuuku sveetkiem, kurus svineeju kopaa ar savu Bordo “krustmaati” vinas jaunajaa maaja, lai paspetu uz Erasmusa balliiti. Pankuukas bija visnotal gardas, noteikti LV taadas arii taisiishu! Mana krustmaate nesen paarvaacaas uz jaunu maaju, tajaa dziivo 8 jaunieshi, maaja ir vecajaa stilaa ar skaistu daarzu, dieviiga vieta un atmosfeera, kaa ari cilveki, kuri tur dziivo, loti atsauciigi, laipni un draudziigi. Jauki pavadiit ar viniem laiku neuzspiestaa, briivaa gaisotnee kopaa ar regeja ritmiem! Un mees pat runaajaam krieviski, vairaak meeginajaam atcereeties krievu lamu vaardus, jo izradas vienai meitenei mamma ir no krievijas! Taa nu beigaas dodoties projaam atvadiijaamies kaadas 9 valodaas. Pirms dziivoshanas shajaa burviigajaa majaa, mana krustmaate dzivoja kojaas netaalu no manis, tad nu peedeejo nakti nosvinot tur, taisiija vina sushi vakaru, respektiivi iznaakums taads, ka atkal izbaudiiju Francijas tradicionaalos eedienus, kuukas un dabuuju pilnu punciiti ar pashtaisiitiem sushi :)

Gruuti ir atmineeties visu ka sir bijis, kaa arii izklaastiit to sheit. Bet shovakar beigshu un gan jau driizumaa sanjemshos un uzrakstiishu kaut ko personiigaaku, ne tik vispaariigu ka shovakar!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru