ceturtdiena, 2011. gada 10. marts

Moshkiishi

Ka ar mani notiek? Seezhu tramvajaa un juutu kaa leenaam norit asara paar manu vaigu. Bet kamdeel? Kaads ir iemesls shai liegajai asarai?




Vai tas ir tamdeel, ka man priekshaa seezh fantastiski skaista meiteniite? Vinai vareetu buut ne vairaak kaa pusotrs gadins. Vina tur seezh tik skaisti un graciozi ar tik baltu un maigu cepuriiti, pie kuras piestiprinaata puke! Taa es seezhu un nevaru noveerst ne acu skatienu no vinas, lai gan censhos, savaadaak tas kluus paaraak uzkriitoshi. Seezhu, skatos, seezhu un noveershos un atkal skatos... Tikmeer blakus ir uzradusies maamina ar diviem puisheliem, vecakajam 6 gadi, otram 3, un te... veelviens bebucis vinai puncii.

Seezhu, skatos un klausos, kameer aciis sarieshas asaras, jo tik loti pietruuks mani mazie moshkiishi! Ka arii leenaam aizdomaajos par savu dziivi un turpmaako naakotni, kura ir galiigi miglaa tiita, jo manaa galvaa ir viens liels mikslis un putra. Domas raisaas par to ko es dariishu un kur es likshos. Kaa arii protams, kaa jau katrai sievietei praataa ieshaujas doma par gimeni, preciibaam, beerniem u.t.t. Pirms kaada laika biju loti prieciiga, kad "paarsitu" savas gimenes normu, tas ir, ka piedzimst pirmais beernins 20. gados. Man tas vairs nav iespeejams! Jaa priecaajos par to, jo neesmu tam gatava ne moraali, ne fiziski un ne materiaali, bet... Tieshi taa, ir arii shaj domai viens lielais BET. Pietruukst taa visa, sava mazaa knaukiisha, ja taa var teikt. Tad nu es taa padomaaju... Nu ko, veel vismaz 3-5 gadi bez tiem, jo pashlaik man nav nekaa, ne izgliitiibas, ne darba, ne puisha, kas laikam ir svariigaakais!

Cik biezhi nav redzeetas filmas par sievieteem, kuraam ir veiksmiiga karjera, sociaalaa dziive un viss cits ar to saistiitais, bet tomeer kaut kaa nav. Nav ne stabilas attieciibas, ne gimene, ne beernu, lai gan ieprieksh to nav veeleejusies, bet kad attapusies, ir jau iespeejams par veelu, jo visam ir savs laiks, kursh nav muuzhiigs.

Pashlaik vieniigais, kas mani veldzee ir maasas mazie moshkiishi, kurus jau vareeshu samiilot pavisam driiz!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru