pirmdiena, 2011. gada 7. marts

Gribu, gribu, gribu!

Kamdeel viss vienmeer nevar buut smukaa liidzsvaraa? Kamdeel ir jaabuut taa, ka ja notiek kaut kas jauks un forshs, tad driiz peec taa naaks kaut kas ne tik patiikams un otraadi, peec drankiiga mirkla naak jauks?



Taa nu ir sanaacis, ka peec fantastiskaas vakardienas un jaukaas shiis dienas, ir pienaacis shovakars, kad viss neiet un nenotiek taa, kaa buutu ieplaanots! Tamdeel rakstu sheit sho to, lai pasuudzeetos kaadam, tai pat laikaa nevienam!

Esmu loti liels garstavokla cilveeks, shobriid mans dizais garstavoklis ir kaut kur pazudis un ir iestajusies mazaa emocionalaa kriiziite!

Gribu savu forsho miiluminu! Shii luuzhnu kaste, kura man ir iedota no universitaates lietoshanaa ir galiigi garaam, lai gan buutiibaa jaabuut patteiciigai par to pashu, bet... Shis ir tik leens, mulkiigs, vinam neiet daudzas programmas, liidz ar to normaali darobties ir neiespeejami, kaa arii nav vinam adobe flash reader, un nevaru klausiities sev tik patiikamaas un miilas dziesmas, kuras man uzlabotu garstavokli.
Pie taa, ka skaipaa jaaseezh caur dizo imo.im interneta programmu ir jau kaut cik pierasts, tomer gribu normali sazinaties ar paareejiem. Maajaas neiet internets paaris dienu, liidz ar to, ar supermammiiti pakomuniceet normaali nav iespeejams. Vina vienmeer atrod iistos vaardus un iistaas domas, kaa paliidzeet man visos dziives mirklos. Ar maasu neesmu sazinaajusies jau vairaak kaa divas nedeelas, ar mazajiem supermoshkiishiem neesmu runaajusi jau teju vai meenesi. Tik loti gribu redzeet vinu super smaidus un mirdzoshaas achteles! Esmu sheit, kameer maajaas ir noticis daudz kas svariigs, bet par to siikumos neko nezinu, jo cik tad daudz ar sms paliidziibu var izklaastiit!

Gribu ieliist maasai blakus vinas lielajaa gultaa, pieglausties pie vinas, ieritinaaties vinas azotee un noveerot ka mazie moshkiishi pa istabu nemas! Skatos uz jauko bildi, kuru maasa man atsuutiija un kura ir pielikta pie sienas, un nevaru sagaidiit to mirkli.

Shovakar galvaa skan "White Lies - Bigger Than Us" un es vinu nevaru noklausiities, jo ne youtube.com te iet, nedz arii es varu vinu novilkt (jo nu nav man admina pieeja shim datoram)

Bet nu taa luuk! Buutiibaa man sheit iet labi un jauki! Ir iestajies siltaaks laiks, liidz ar to, var daudz ko vairaak sadariit sheit, jo nav jaadrebinaas un sauliite silda!
Latvijas dizhi nepietruukst, patiik Francija un viss ap to saistiitais. Tomeer, jo tuvaak naak tas mirklis, kad buushu maajaas, lai paciemotos, jo vairaak to gribaas! Gribu satik maajiniekus, gribu satikt Reini un doties forshajaas Griizinkalna pastaigaas, kaa arii atrasties uz Dominas jumta, kur var raisiit sarunas un veel gribu ar vinu dejot! Gribu doties izklaideeties ar mazo afrodiiziju, kuras smaids un klaatbuutne mani pacilaa un liek dariit stulbas, mulkiigas, patizlas lietas! Gribu laisties briivaa dejaa!

Un jaa, veel ir probleemas ar manu doshanos maajup, jo bija ieplaanots palikt pa nakti pie Viktora pirms mana sameeraa agraa reisa 16.03., bet taa kaa vins tomeer tad jau buus devies uz Afriku, jameklee jauns plaans, un kur bijis kur nee, Paris Beauvais lidosta ir pa nakti sleegta, liidz ar to, tur arii nevareeshu patuseeties pa nakti. Jameklee citi varianti, tikai kaadi? Viesniicu uz paaris stundaam negribu nemt, un mekleet jau ir apnicis, jo nu ta vins ir sanaacis, ka nav jau neviens kam paprasiit lai paliidz, lai dod padomu, viss pashai ir jaaizpeeta un jaaizdomaa. Bet dazreiz gribaas taa vienkaarsi, lai visu noliek uz paplaatiites priekshaa. Un jaa, ar sho datoru, kursh never dazas majaslappas valaa, visu saorganizeet ir uuber forshi un viegli!

Un es gribu, gribu, gribu un atkal gribu... Tik daudz ko gribu, bet tik maz no taa varu dabuut, vismaz pashlaik.
Praata veetra- es gribu, es gribu, es gribu, es gribu... smaidiiit!!! <- ja nemaldos shaads bija vienas dziesmas fragments!

Kaa arii riit ir sievieshu diena. Sheit, protams, taada neeksistee, ta kaa pukes nesanemsu, kaa arii nevaru pasniegt savai supermammiitei taas, kaa katru gadu! Bet nu kartejais dizais plans ir gatavs, atziimeeshu to ar manu miilaako saldeejumu. Dariishu to jau shodien, jo uz baseinu nevaru doties, ka nekaa ir pirmdiena, un tad vins nestrada, bet otridienaa man ir jaaiet uz mazu baliiti, liidz ar to laiks nebuus sievieshu dienas atziimeeshanai prieksh sevis :)

Taa luuk... Pasuudzeejusies esmu mazlietin, vieglak ir palicis :) un jaakerasklaat nedeelas tizlaakaa un gruutaakaa teksta tulkoshanai. Pulkstenis ir pusviens naktii, jameegina kaut kas sadariit, bet par laimi, pirmdienas iesaakas labi, jo pirmaa lekcija ir tikai 11:30!

Paldies Jums un mums, saldu dusu Jums un mums, meeginu darboties taalaak, lai gan ir slinkumins un besiitis!

P.S. teksts netiek paarlasiits, liidz ar to, par mulkiibaam, gramatiskajaam kluudaam neatbildu!

2 komentāri:

  1. Labi, ka pieliki to pēdējo teikumu...
    Tu zini, ka gaidu Tevi mājās...

    AtbildētDzēst
  2. Katru vakaru uz mirkli esmu maajaas, kad domaas aizlaizhos liidz jums, lai sadotu miega buchas un ieritinaatu zem segas saldaa miegaa juus, vai tad nejuutat to?

    AtbildētDzēst